Σήκω από το Κρεβάτι Νωρίς! Δοκίμασε την Πρωϊνή Άσκηση

Να ξυπνάς και να βλέπεις την ανατολή, να οδηγάς σε άδειους δρόμους, να ακούς τα πουλιά (παντού υπάρχουν ακόμα και μέσα στις μεγάλες πόλεις). Αυτά είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα που έχεις ξεκινώντας νωρίς την μέρα σου με πρωινή άσκηση.

Ακούγεται δελεαστικό; Χμ, όχι αν δεν είσαι «πρωινός τύπος». Το να σηκώνεσαι από το κρεβάτι στις 6 το πρωί για να κάνεις πρωινή άσκηση/γυμναστική ή προπόνηση μπορεί να είναι αρκετά σκληρό αλλά είναι κάτι που πραγματικά αξίζει να το κάνεις. Οι άνθρωποι που ασκούνται νωρίς το πρωί βρίσκουν ότι έχουν περισσότερη ενέργεια για το υπόλοιπο της μέρας τους λόγω της τόνωσης και ενίσχυσης του κυκλοφορικού τους συστήματος και της έκρηξης «χαρούμενων» ορμονών.

Άσκηση 30 λεπτών θα σε ξυπνήσει καλύτερα από τον οποιοδήποτε καφέ

Η άσκηση νωρίς το πρωί επηρεάζει επίσης θετικά τις ικανότητες συγκέντρωσης οι οποίες θα πρέπει να είναι εύκολα διαθέσιμες όταν θα χρειαστεί να πάρεις δύσκολες ή και περίπλοκες αποφάσεις αργότερα μέσα στην ημέρα. Και κάτι τελευταίο: η πρωινή άσκηση ρυθμίζει την όρεξή σου κατά την διάρκεια της ημέρας και σε κάνει να κοιμάσαι καλύτερα το βράδυ απ’ ότι αν γυμναζόσουν τις βραδινές ώρες.

Εδώ είναι 4 συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να προγραμματίσετε καλύτερα το πρωινό σας ξύπνημα για άσκηση:

1. Ετοιμάστε τον εξοπλισμό σας από την προηγούμενη νύχτα

Σήκω από το Κρεβάτι Νωρίς! Δοκίμασε την Πρωϊνή Άσκηση

Αφιερώστε λίγη ώρα το προηγούμενο βράδυ για να ετοιμάσετε ό,τι σας χρειάζεται για την πρωινή σας άσκηση/προπόνηση: ετοιμάστε την τσάντα του γυμναστηρίου, αφήστε έξω τα αθλητικά σας ρούχα, έχετε έτοιμα τα ρούχα που θα φορέσετε μετά για την δουλειά.

Αυτό θα σας πάρει μόνο λίγη ώρα αλλά θα σας γλυτώσει πολύτιμο χρόνο το πρωί και θα είστε έτοιμοι να φύγετε αμέσως αφότου σηκωθείτε χωρίς να αρχίσετε να αμφιβάλετε ή να διερωτάστε αν όντως πρέπει να το κάνετε. Κατευθείαν έτοιμοι για δράση!

2. Βρείτε έναν φίλο/η να το μοιραστείτε

Σήκω από το Κρεβάτι Νωρίς! Δοκίμασε την Πρωϊνή Άσκηση

Είναι πάντα καλύτερα να κάνουμε κάτι παρέα με κάποιον άλλον. Αν ένας φίλος/η σας περιμένει στο γυμναστήριο ή στο πάρκο δεν μπορείτε απλά να γυρίσετε πλευρό και να συνεχίσετε τον ύπνο σας για καμιά ωρίτσα παραπάνω. Πολύ θα το θέλατε! Η παρέα σας όμως, σας περιμένει να ασκηθείτε μαζί. Θα έχει πλάκα που κι εκείνος/η ξύπνησε το ίδιο νωρίς με εσάς για να κάνετε το ίδιο (και να μην κοιμηθείτε και οι 2 παραπάνω)!

3. Ετοιμάστε ένα υγιεινό πρωινό

Σήκω από το Κρεβάτι Νωρίς! Δοκίμασε την Πρωϊνή Άσκηση

Προετοιμάστε ένα εύκολο πρωινό “take-away” για μετά την άσκηση/προπόνησή σας. Μπάρες δημητριακών, φρέσκα φρούτα και μούσλι με γιαούρτι, ένα τοστ με τυρί και γαλοπούλα προετοιμάζονται γρήγορα και εύκολα από το προηγούμενο βράδυ και μπορείτε να τα απολαύσετε εύκολα στο γραφείο.

4. Όχι άλλες δικαιολογίες

Σήκω από το Κρεβάτι Νωρίς! Δοκίμασε την Πρωϊνή Άσκηση

Είναι πολύ εύκολο να ματαιώσετε τα αθλητικά σας σχέδια το βράδυ. Διάφορα πράγματα μπορεί να συμβούν… δουλειά έως αργά, να συναντήσετε φίλους, οικιακές δουλειές ή απλά το να είστε πολύ κουρασμένοι εκείνη την ώρα για να πάτε να γυμναστείτε. Με το να ασκείστε ΠΡΙΝ τη δουλειά δεν έχετε καμία δικαιολογία για να μην το κάνετε και με αυτό τον τρόπο θα έχετε πολύτιμο χρόνο το βράδυ μετά τη δουλειά να συναντήσετε τους φίλους σας ή απλά να είστε με την οικογένεια σας!

Εσάς τι σας κάνει να σηκώνεστε νωρίς από το κρεβάτι για πρωινή άσκηση/προπόνηση;

Πηγή: www.gameplan-a.com

Επιμέλεια κειμένου: Ίρις Κουβέλη – MSc. In Sports Management/ Sport Events Organizer

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ